Ο Νίκος είναι 10 χρονών και αντιμετωπίζει δυσκολίες στη σχολική του ζωή λόγω της δυσλεξίας του. Παρά το γεγονός ότι έχει καλή αντίληψη και είναι εξαιρετικά δημιουργικός, η ανάγνωση και η γραφή είναι για εκείνον μια συνεχής πρόκληση.
Δυσκολίες στην Ανάγνωση
Όταν διαβάζει ένα κείμενο, ο Νίκος συχνά παραλείπει γράμματα ή αντικαθιστά λέξεις με άλλες που μοιάζουν οπτικά, όπως για παράδειγμα διαβάζει το “παράθυρο” ως “παράτρο” ή το “δέντρο” ως “δέντρος“. Αν και προσπαθεί πολύ, η ταχύτητα ανάγνωσης του είναι πιο αργή από των συμμαθητών του και δυσκολεύεται να κατανοήσει πλήρως το νόημα του κειμένου, παρά το γεγονός ότι διαβάζει σωστά τις λέξεις.
Δυσκολίες στη Γραφή

Η γραφή του Νίκου είναι επίσης γεμάτη από ορθογραφικά λάθη. Ενώ γνωρίζει πώς να γράψει τις λέξεις σωστά, δυσκολεύεται να τις θυμηθεί και να τις καταγράψει με τη σωστή σειρά. Οι ασκήσεις γραφής τον απογοητεύουν, καθώς συχνά επαναλαμβάνει τα ίδια λάθη, κάτι που τον κάνει να αισθάνεται ότι αποτυγχάνει.
Δυνατά Σημεία και Δημιουργικότητα
Ωστόσο, ο Νίκος είναι εξαιρετικά ταλαντούχος στην τέχνη και την επίλυση δημιουργικών προβλημάτων. Λατρεύει να ζωγραφίζει και μπορεί να δημιουργήσει περίπλοκα σχέδια και σκίτσα, δείχνοντας μια εξαιρετική ικανότητα στον τομέα της οπτικής αντίληψης και δημιουργικότητας. Οι δάσκαλοί του αναγνωρίζουν τη δύναμή του και τον ενθαρρύνουν να αναπτύξει αυτές τις ικανότητες, ενώ η οικογένειά του τον στηρίζει συναισθηματικά, ενισχύοντας την αυτοεκτίμησή του και προσφέροντάς του την αναγκαία υποστήριξη στη μάθηση.
Υποστήριξη και Ανάπτυξη

Ο Νίκος συνεχίζει να δουλεύει σκληρά, και με την κατάλληλη υποστήριξη, μπορεί να ξεπεράσει τις μαθησιακές του δυσκολίες και να αξιοποιήσει τις δημιουργικές του ικανότητες.